使用する言語を選択してください:
100%リアル、検証済みレビュー。
Barry W.の評価
Well-designed menu, exquisite meal in a charming setting
Thierry W.の評価
Tracy C.の評価
A really lovely environment, the food looked great, presented really well just didn’t taste good. Veal was a poor cut, hard to chew through and an overpowering taste in the duck dish.
Mohamed I.の評価
On recommande les yeux fermés ! Des plats fins gourmets et succulents !
Picasso M.の評価
Personale molto gentile, prezzi onesti e cibo di ottima qualità. Il locale è molto carino ed elegante, accoglie anche bambini
Waldmann W.の評価
Tolles kleines Restaurant mit köstlichen Essen.
Jakob A.の評価
Assouline R.の評価
Agnès M.の評価
Cuisine inventive. Accueil chaleureux
Elizabeth B.の評価
Bell'ambiente, piatti deliziosi, curati, sapori sorprendenti e prezzi contenuti Ritorneremo!